afbeelding muizenhol
Voorwaarden

                                Bestelvoorwaarden:

 

 

 

 

 

Algemene voorwaarden:

 

Onderstaande bepalingen zijn geldig en worden door de klant aanvaard door middel van de bestelling. De verkoop van een artikel komt tot stand na aanvaarding van de bestelling en de bevestiging via de e-mail. Wanneer het Muizenhol niet in staat is om een bestelling uit te voeren zal ze de klant hiervan per e-mail op de hoogte brengen.

Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten zijn op basis van de TNT posttarieven.  Voor pakketpost is dit een vast bedrag voor alle pakketten tot 10 kilo. Brievenbuspost gaat naar gewicht. Mocht u in Apeldoorn of omgeving wonen, dan is het ook mogelijk om na overleg de bestelling af te halen, zodat u de verzendkosten kunt besparen.  Het Muizenhol aanvaardt geen aansprakelijkheid voor verlies of beschadiging van artikelen tijdens de verzending. De verzending kan tegen meerprijs bij de TNT verzekerd worden.

 

Retourneren:

 

Om teleurstellingen te voorkomen kunt u altijd informatie over een artikel opvragen. Mocht u toch iets willen retourneren dan neemt u binnen 2 werkdagen contact met ons op en er kan dan conform de gemaakte afspraak binnen 7 werkdagen worden geretourneerd. Het artikel dient wel in dezelfde staat en verpakking te worden geretourneerd. Alle portokosten zijn voor de koper. Aanbiedingen kunnen helaas niet worden geretourneerd.

 

Hoe kan ik betalen:

 

De klant kan bij het Muizenhol op de volgende manier betalen:

 

Vooraf

 

U dient het orderbedrag inclusief de verzendkosten over te maken op rekening:  4536333 t.n.v.  Muizenhol  Apeldoorn. Vergeet niet uw naam en factuurnummer te vermelden.

 

De gefactureerde prijs is de prijs die opgegeven werd op de orderbevestiging. Administratieve fouten worden zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na  melding daarvan, gecorrigeerd.

De prijzen die vermeld staan op de website, zijn inclusief  19% B.T.W., maar exclusief verzendkosten. Het Muizenhol is niet verantwoordelijk voor tik-, zet- en drukfouten, waardoor onopzettelijk een verkeerde verkoopprijs zou kunnen worden gecommuniceerd. Indien zich dit voordoet zal de prijs worden aangepast.  

                    

 

Levering:

 

Het Muizenhol houdt bestelde goederen 7 dagen gereserveerd. Na 7 dagen zal het Muizenhol middels een e-mail de klant herinneren aan de bestelling. Mocht er geen reactie komen op de e-mail dan gaan de gereserveerde goederen opnieuw in de verkoop. Het Muizenhol zal z.s.m. na ontvangst van de betaling (meestal dezelfde dag nog), doch uiterlijk binnen een termijn van 30 dagen leveren. Mocht het Muizenhol hier niet aan kunnen voldoen, dan is de klant gerechtigd de koop te ontbinden. De ontbinding van de koop dient dan wel per e-mail via info@muizenhol.nl gemeld te worden. De pakketten zullen door TNT verzonden worden.

 

Contact:

 

Mocht er onverhoopt iets mis zijn gegaan met de bestelling of levering neem dan direct contact op via een e-mail naar info@muizenhol.nl.

 

Ook voor eventuele vragen en/of  opmerkingen kunt u contact opnemen via bovenstaand e-mailadres.